Bobo Vita

Ostatnio dostałam magiczną paczuszkę.
Okazało się, że to smakołyki dla mojego Maluszka od BoboVity.






 * Marcheweczka od 4 miesiąca- teraz dla nas jak znalazł, 
Ponieważ zaczynamy właśnie rozszerzać dietę.
Z pewnością smakowała bo buziol cały był pomarańczowy :)

* Kaszka mleczna o smaku jabłkowym od 8 miesiąca-
Póki co troszkę musimy poczekać z testowaniem jej.
Napiszemy recenzję jak przyjdzie na nią czas.

* Poradnik o rozszerzaniu diety- w nim znalazłam dokładnie 
to co chciałam wiedzieć. Wszystko ładnie opisane. 


Nie wiedziałam od jakiego producenta kupować Małemu pierwsze 
produkty. Jestem zadowolona z marchewki. Ma odpowiednią konsystencję.
Nie ma w składzie niczego co bym bała się podać dziecku. Jest 
smaczna- sama nawet próbowałam :)

Dziękujemy bardzo za niespodziankę.
 Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz
nas zaskoczą paczuszką dla Maluszka.
Polecam produkty BoboVity każdej Mamusi.

9 komentarzy:

  1. cudowna paczuszka <3
    bedzie ich jeszcze więcej jak o Tobie nie zapomną haha .
    fajnie, że Marcelkowi smakowało. ucałuj ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucaluje.. Jak się obudzi :)
      Corcie też ubuziaj.

      Usuń
  2. Super paczuszka :) Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że uda mi się rozkręcić z tym wszystkim..mega trudno :)

      Usuń
  3. Piekna paczuszka ❤ w takim razie zyczymy snacznego dla synusia, niech rosnie zdrowo 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)
      Połowa jedzonka i tak ląduje na ciuszkach hihi ale pomału idzie mu coraz lepiej :)

      Usuń
  4. Fajna paczuszka do Ciebie dotarła. Testowanie z pewnością będzie smaczne. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 miszmaszkingi , Blogger