Rosół bez mięsa na kostkach rosołowych








Potrzebujemy:

1 średnia cebula
Marchew
Seler
Pietruszka- korzeń i natka
Por
3 kostki rosołowe drobiowe
Sól, pieprz
Ziele angielskie- kilka kulek 
Liść laurowy- kilka listków
Makaron 


Warzywa obieramy i kroimy- 
w paski, w kostkę- jak tam pasuje.
Podsmażamy na patelni, aż lekko się przypieką.
(Ja podsmażam warzywa ponieważ są o niebo
lepsze od takich surowych).
W między czasie, w dużym garnku gotujemy wodę 
z dodatkiem soli, pieprzu, ziela i liści.
Gdy już warzywa są podsmażone wrzucamy do
bulionu i gotujemy ok 45 min na małym ogniu.
Gotujemy makaron- dziś dałam świderki bo tylko taki
miałam w szafce :) .


Smacznego !

1 komentarz:

  1. ojjj kostki rosolowe to świnstwo. ja gotuje rosol bez, zwłaszcza jak wiem, ze dziecku podaję. u mnie to rosol = duza ilosc warzyw, miesto i na wolnym ogniu okolo 3h (minimum).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 miszmaszkingi , Blogger