Świece

Kupiłam ostatnio świece, które w domu mi się nie podobały..
Więc postanowiłam je trochę przerobić :)
Może na początek opiszę co potrzebujemy,
a później kilka zdjęć.







Potrzebujemy:

- sznurki jutowe (biały, ecru, brązowy)
- klej na gorąco (lub klej uniwersalny)
- świece

Na początku dajemy troszkę kleju na świecę, aby przykleić początek sznurka.
Owijamy w koło świecę (grubość w zależności od własnych upodobań) 
białym sznurkiem. Końcówkę podklejamy klejem.
Następnie bierzemy brązowy sznurek i na górze i pod białym sznurkiem
owijamy brązowym (ja owinęłam tylko 2 razy). Tu również początek i koniec podklejamy klejem.
Na koniec bierzemy sznurek ecru obcinamy kawałek (tak aby objął w koło świecę
i można było zrobić kokardkę).
Rozwarstwiamy końcówki odciętego kawałka, owijamy świecę i wiążemy kokardkę.
W ten sposób mamy gotową świecę. Można zrobić kilka i w różnych wielkościach.
Ja wyłożyłam białe kamyczki na tacy i postawiłam swoje gotowe dzieło.

Nie jest to trudne, a możemy stworzyć coś czego nie będzie miał ktoś inny.
Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z mojego pomysłu, zachęcam do pochwalenia się w komentarzu.








Teraz mniej więcej krok po kroku :)





Potrzebne sznurki.

 Owijamy białym sznurkiem.

 Następnie brązowym.



2 komentarze:

  1. super ! już inaczej wyglądają ! a kiedys jak moja byla mniejsza to mialam mnóstwo świec, teraz az strach zapalać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No w sklepie były cudne a w domu koszmarne haha. Ja za jakiś rok też będę musiała pochować wszystko ;)

      Usuń

Copyright © 2014 miszmaszkingi , Blogger